Mina Sidor
När du som kund byter e-postadress är det viktigt att du även går in på Mina sidor och uppdaterar den. Det gör du enklast via fliken mina uppgifter. När du har bytt e-post adress uppdateras samtliga uppgifter i våra system, vilket innebär att du inte behöver kontakta oss på kundservice.
Du loggar enkelt in med ett Mobilt bank-id. Du behöver alltså inte registrera dig första gången du loggar in, utan ditt konto skapas i samband med att du får din första faktura. Smidigt va?
Du loggar enkelt in här.
Det finns många fördelar med Mina Sidor. Du får tillgång till ett flertal smarta tjänster och bra information rörande ditt elavtal. Utan att behöva ringa oss kan du:
-Se din månadsfaktura samt tidigare fakturor
-Jämföra förra årets elförbrukning och kostnader med årets
-Göra flyttanmälan
-Uppdatera dina kontaktuppgifter
-Lägga till fördelsprodukter
-Se statistik över din elförbrukning (Både i kWh och kostnad)
-Aktivera Bonustimmen
Om du får din el levererad av oss på Göta Energi har du tillgång till Mina Sidor. Har du precis valt att teckna ett elavtal med oss måste du däremot vänta tills dess att elleveransen startar innan du kan logga in.
Om du inte kan logga in på Mina Sidor trots att du redan har fått din första faktura från oss kan du kontakta oss på 020 -23 15 00 eller maila oss på info@gotaenergi.se
Ibland händer det att fakturan har en viss fördröjning innan den syns. Prova gärna ladda ner den vid ett senare tillfälle eller kontakta oss direkt på 020-23 15 00 så hjälper vi dig!